نقد یا تعامل چه کنیم؟!!!!!
درباره وبلاگ

مقدمتان گلباران
آخرین مطالب
نويسندگان


خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 123
بازدید کل : 43672
تعداد مطالب : 52
تعداد نظرات : 121
تعداد آنلاین : 1

---------آمار بازدید از 18 تیر1392 ---sho edame mat

از قبولی تا اعزام
تجارب یه قبول شده ی آزمون اعزام به خارج فرهنگیان
سه شنبه 18 تير 1387برچسب:, :: 14:30 ::  نويسنده : صابر       

 با سلام خدمت دوستان و همکاران گرامی

   به وبلاگ http://ezam-farhang.blogfa.com/ مراجعه کردیم و با متن نامه ای که عزیزان به مرکز ،ریاست جمهور و وزارتخانه و داده اند مواجه شدیم وشاهد متنی تند وبا عتاب نسبت به بلاتکلیفی فعلی خودمان بودیم  اما :

   مطالب که در ادامه عرض مینماییم بدین معنی این نیست که ما از شرایط فعلی راضی هستیم و ایرادی نمی بینیم،و نه  بدلیل حمایت وتوجه مرکز این مطالب راعرض مینماییم ، اما  نحوه ی برخورد ما همکاران نیز با این مقوله توام با درایت و حفظ کرامت و شخصیت معلمی باشد؛ به عنوان نمونه همکاران اعزامی سالهای قبل که حقوقشان به هر دلیل دیر واریز شد پیگیرحل این مشکل شدند، اما صبر و تحمل شرایط بد اون زمان را به خوبی به نمایش گذاشتند، البته ما هم پس از گذشت یکسال از آزمون واطلاع از نتایج و... جهت سازماندهی صبر پیشه کردیم اما بهتر نیست سعی در تعاملی سازنده با مرکز داشته باشیم که اگر آنها هم به هر دلیل رویه ی اشتباهی دارند با تعامل سازنده ما با ایشان ،آنرا اصلاح نمایند.

        این بحث را به نقد میگذاریم تا دوستان با نقد مطالب فوق -  البته هم از دید یک فرد بلاتکلیف جهت سازماندهی واعزام و مشکلات همراه آن و نیز ازدید همکاران شاغل در مرکز با تمام مشکلاتی که از جهات مختلف عرصه را برای برنامه ریزی درست بر آنها تنگ مینماید - راهکارهایی را برای عدم تکرار چنین تجربه ای در آینده بیان فرمایند.



نظرات شما عزیزان:

اعزام
ساعت22:37---19 تير 1392
اطلاعیه ای که مرکز منتشر نکرد را در این جا بخوانید
http://ezam-farhang.blogfa.com/


salam
ساعت21:08---19 تير 1392
من با این متن موافقم.

ali
ساعت19:17---18 تير 1392
سام. من هم لحن بیانیه رو نپسندیدم. ولی باید به این هم فکر کنید که وقتی به شما اجازه صحبت با لحن ملایم رو ندهند شاید مجبور شوید صدای خودتون روکمی بلند کنید شاید شنیده شود. با این وجود بهتره از جاده اعتدال خارج نشویم چون کسی به حرف شما گوش نخواهد داد اگر به صدایتان از یک حدی بالاتر برود یا خیلی یواش صحبت کنید.

ساده
ساعت15:47---18 تير 1392
سلام
منم متن نامه در وبلاگی که گفته بودید خواندم، انتهای نامه زیاد جالب نبود ،کمی تندی لحن بود ونتیجه گیری قشنگی بیان نفرموده بودند، بهتر بود از مشکلات ایجاد شده برای منتظران سازماندهی میگفتند نه این نتیجه گیری را...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: